sobota, 6 kwietnia 2013

Tilda ślimak - TUTORIAL - tilda snail

No to czas na obiecany tutek :)
How to make a tilda snail.

Wykroje z których korzystałam:

1. Zaczynamy od wydrukowania albo przerysowania wykrojów. Nie mam nic przeciwko odrysowywaniu z monitora ;)

2. Wycinamy wykroje i przykładamy do materiału z którego chcemy zrobić ślimaka (oczywiście wszystkie części wycinamy podwójnie). Ja wykorzystałam resztkę polarowego kocyka. Kocyki polarowe bardziej się opłaca kupować niż polar na metry, ostrzegam jednak przed takimi hiper tanimi - za szybko się psują.

Miałam trochę za mały kawałek tego polaru żeby dwie muszle się zmieściły, dlatego jedną stronę zszyłam z mniejszych kawałków. Wykorzystałam ładną tasiemkę z kocyka i jestem zadowolona z efektu. :)



3. Następnie zczepiamy szpileczkami dwie strony muszli razem (to co ma być widoczne idzie do środka!)


4. No i zszywamy.



5. Przy końcu muszli rozcinamy nożyczkami.



I obcinamy nadmiar materiału.


6. Wywijamy na drugą stronę.


7. Podobnie przygotowujemy nogę ślimaka.


Zostawiłam trochę więcej materiału w miejscu dziury do wypchania.



8. Wypychamy jedną i drugą część. Ja używam wypełnienia silikonowanego typowego do zabawek, wygląda jak takie kuleczki z waty i jest miłe w dotyku. Kupiłam w hurtowni wypełnień.



9. Teraz zszywamy muszlę razem z nogą ręcznie.



10. Wokół łączenia doszywam koronkę.


11. I to już prawie koniec!
Jeszcze oczka z koralików i ozdobna kokardka.



Mam nadzieję że tutorial komuś się przyda, jeśli z niego korzystasz, zostaw proszę komentarz - będę wiedziała że był potrzebny :)

Pozdrawiam! :)

If you used thid tutorial please leave a comment, thank you!

19 komentarzy:

  1. Śliczny ślimaczek! Pewnie sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się przyda , pewnie , że zrobię :) ! Śliczny ten ślimaczek ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny,mógłby być przytulanką :}

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno z niego skorzystam, jak tylko oswoję się z maszyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ma urodziny 3 maja, więc poproszę babcię o przeszycie maszyną, a dalszą częścią zajmę się ja :) Kasia (moja koleżanka) się na pewno ucieszy, bo bardzo lubi takie rzeczy i w ogóle rękodzieło. W tamtym roku zrobiłam dla niej łabędzia z modułów origami, a ona na moje urodziny zrobiła obrazek w ramce z origami. Super pomysł z tym ślimaczkiem. Na pewno skorzystam z tego tutoriala. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za "tutka". Jest bardzo jasny. Może kiedyś uszyję, bo na razie co innego zaprząta mi głowę . Śliczny ślimak !

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm amazed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's both equally educatiѵe and entertaining,
    and ωithоut a dоubt, you've hit the nail on the head. The issue is something too few men and women are speaking intelligently about. I am very happy that I found this during my search for something regarding this.

    my web-site :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny ślimak, wrzucam sobie na listę rzeczy do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dziękuję,muszę wyprodukować całą rodzinę sślimaczą-nie miałam pojęcia jak sie za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślimor super, choć trochę wymaga dopracowania. Po modyfikacji służy jako dekoracja łóżeczka :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szyję ślimaka z tego samego wykroju. Wyszyłam m buzię, oczka i rzęsy Wygląda bardzo wesoło.Biorę się terazza wypychanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się instruktaż bardzo przydał:) Dziękuję bardzo i pozdrawiamserdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. super! kradnę wykrój i robię własnego ślimora!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Z chęcią spróbuję też takiego zrobić :) Zapraszam do mnie: www.olgosfera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super! ja dopiero zaczynam przygodę z szyciem na maszynie i szukam inspiracji i kursików. przypadkiem wpadłam na Pani stronę. na dniach bedę robiła slimaka!!! zapraszam do siebie https://www.facebook.com/pages/Celinowy-Zak%C4%85tek/467518663388331?ref=hl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabieram się za szycie. Miałam wykrój i gdzieś się zapodział. Dobrze, że napatoczyłam się na tego ślimaczka.

    OdpowiedzUsuń
  17. o rety ale on fajny, teraz moja kolej :) trzymaj kciuki

    OdpowiedzUsuń