czwartek, 25 lutego 2016

Craft Artist i gra planszowa z plakatu-zdjęcia A3

Dostałam ostatnio kupon na wywołanie plakatu A3 - jakżeby nie skorzystać ;)
Wymyśliłam sobie że zrobię z tego grę planszową, oczywiście w moim ulubionym Craft Artist.


Z efektu jestem zadowolona, chociaż wiem że jeszcze muszę trochę poczekać, zanim pierwszy raz zagramy z Małym ;) Reguły - łatwe do domyślenia, są przejścia między niektórymi polami (np. po gałęzi albo rowerem), zostawiłam też kilka miejsc specjalnych (to te w biedronkowe kropki) na których będą jakieś zadania wymyślone na daną grę.

Często tutaj w UK dostaję kupony albo kody na darmowe zdjęcia itd. Jestem pozapisywana do różnych newsletterów firm fotograficznych i co jakiś czas któraś coś przesyła. Teraz mam też taki deal, że jak polecę kogoś mailem, to osoba ta dostanie 30 zdjęć za darmo, a ja też mam kilka opcji do wyboru - 20 darmowych zdjęć albo jakąś zniżkę. Jeśli ktoś chce skorzystać - piszcie, to prześlę maila zapraszającego. Trzeba będzie zapłacić za wysyłkę jakieś 2 funty, promocja nie obejmuje wysyłki i sądzę że działa tylko na terenie UK.

Pozdrawiam!

1 komentarz: